Forsinket levering af sauna

Hvorfor er min ordre forsinket?

I de seneste måneder har efterspørgslen efter transport været meget høj. Dette skyldes dels øget efterspørgsel efter medicintekniske produkter samt forbrugsvarer til sundhedsvæsenet og det faktum, at mange virksomheder ønsker at sikre deres egen produktion med øgede ordrer på komponenter.

Dette har ført til, at rederierne er overbooket på deres skibe og mangler plads til trafik. De fleste rederier har også prioriterede transporter til Nordamerika, hvilket resulterer i færre skibe til Europa. Desværre har dette ført til store forsinkelser i leveringen af vores produkter.

Vi beklager den opståede situation og arbejder intensivt for at få vores modeller tilbage på lager. Vi håber på din forståelse af den ekstraordinære situation, vi har i øjeblikket. Følg leveringsankomsten for hver model på vores hjemmeside, vi forbeholder os mulige. forsinkelser, da selv personalemangel i europæiske havne yderligere kan påvirke den normale afhentningstid.

Tid til levering!

Så snart vi har den sauna, du har bestilt på lager, kontakter vi dig. Vi sender e-mail eller ringer til dig for at få en OK om, at vi kan starte leveringen til dit hjem.

Levering finder sted med DSV, som sender en sms, et forslag til leveringstid. I tekstbeskeden følger du DSVs instruktioner for at bekræfte eller ombooke leveringstiden.

Med venlig hilsen

Luxway Nordic AB